natt inlägg

Har vart en lite stressig kväll för mig idag. Så har inte riktigt hunnit att blogga.

På eftermidagen av praktiken så Fick jag ta ut löshår på en kund och sedan ramlade Petra in och ville färga håret.Tyckte själv att det vart bra. Men hon tyckte att det vart gult så. Men vitt vart det iaf ;) hihi

Kom hem runt kavart över 6 och gulliga pappa hade vart och köpt färska och rökta räkor på kökeriet. Så en riktig lyx middag fick jag idag. Sen drog jag till stallet för att plåstra om pollen lite. Hem och hoppade i duschen för sen drog jag hem till Björn. Kollade film med Petra Björn och Jonte. Så nu har jag anlänt hem. Imorgon blir det en lugn morgon, Hoppas på frukost på sängen som varje lördag morgon men det har ju aldrig inträffat :O Kan ju ändå alltid hoppas i min lilla prinsess värld !

Nej nu ska jag se tv och slumra in. God Natt ♥