Imorgon är det Fredag

Ligger i sängen och har precis gjort det som jag egentligen skulle behöva göra varje dag. Bastun-smörja kropp och hår-dricka vatten-borsta tänderna-toan och sen lägga sig i sängen. Det brukar lixom alltid bli en massa imellan det eller så blir det inte av över huvud taget. Men idag vart allt gjort. JIPPI!


Gjort idag då. Hade som sagt Anton som lärare i färglära. Jätte kul och lärorikt. ni som inte var i skolan missade något stort kan jag säga. Sen vart det lite frisyrer och sånt med My och Moa. Jätte kul det med! Kom hem och fick ställa mig och göra middag till hela familj i min ensam het. Fick äta middag i min ensam het sen kom mamma och hämta mig och jag drog till stallet för möte med Nuss. Gick bra. Tömkörde hästen och det gick jätte bra. Kom hem och satte på bastun direkt. Sen har jag och min syster myst i Bastun. Och ja nu ligger jag här.

Har lagt fram lite kläder eftersom att jag åker till ÖJN imorgon. Ska bli skönt att hälsa på min kära farmor nu när hon är så sjuk :( Skönt över huvud taget att komma bort och slippa tänka på allt och bara ta dagen som den kommer. Shoppa massaor dessutom.. Men brukar ändå inte hitta nått :P

Nej nu ska jag Sussa.
 godnatt


One Piece eller inte på Gotlands båten?