My years 2011

Tänkte berätta om mitt år. Det är ju lixom 365 dagar. Man har samlat en massa nya minnen. En massa nya vänner. Och jag har fått ett nytt liv. För ett år sen levde jag med depresivition. Jag hade en djup svacka, å ville inte ens finnas. Men det finns folk som kallas vänner, familj & övrigt folk som verkligen ställde upp för mig och ville ha tillbaka mitt gammla jag. Jag är så sjukt tacksam att jag nu faktiskt vill leva, jag vill ha mina vänner och min familj, jag vill tacka dem. Dem har gjort så mycket för mig. Ställt upp till 100 % även fast det kanske inte vart en lätt match.


Älskar er ♥



Tänkte nu bjuda på en massa bilder från detta spänannde år som aldrig vart sig lik..

Började med en resa till Thailand 2010- 2011 med familjen över jul och nyår.






Jag var otroligt tjock under den här tiden det var precis i svackan.


Kom hem i Januari och skolan började och allt började rulla på. Hästen Holly som jag ägde vart sämre eftersom att år 2010 fick diagnosen kissing spines (rygg skada) som visde sig redan fanns när vi köpte han så i början på mars fick vi lämna tillbaka han men han var fantastisk.





Det fortsatte även fast det var jobbigt att lämna han. Jag bokade en resa med mina vänner till Ibiza i Spanien. Hade fortsatt att leta ny häst och hittade en ny häst i slutet på Mars. Besiktiningen var April.














Träffade ett par gossar på planet ner. Det visar sig en halv bekant, vi ska bo på smma hotell och åker hem samtidigt samma plan. Vi var som en familj. Nya vänner och sjuka minnen och sånt ingen av oss 8 kommer att glömma.

En film från Ibiza. Många sånna här filmer vart det.
 

Kom hem och skolan fortsatte. Började sakna dessa människor från resan mycket. Så William kom ner på en trip från Örebro till Stockholm. Jag kunde köpa öl trots att jag var 17 år. Lycklig flicka, haha





Sommaren började komma in och skolan började rimma på sitt slut. Vi brudar åkte på Road trip till Tros med matsäck.





Sen vart det helt plötsligt skol avsluting. Slutade 2an och vi hade skolavslutnings fest hos Steffi.





Sen vart det mot Gotland. Jag och Mikaela tog båten över till Steffi, Bella, Petra & Julia som redan vart där en vecka.






William och Alex (grabbarna från Ibiza) kom ner och njöt på Gotland i några dagar med god mat och dryck. Vi tältade på Blålagun och hade allment roligt. Sol och Bad!

Ridningen Fortsatte och Basse vart bara bättre och bättre. Dock fick han en pinne i benet i slutet på Augusti och stod med drenage i en vecka.



Men vi kom igång med träningen och tränade både hopp Dressyr och terräng i mängder!










Jag började trean och saknade mina klass kompisar otroligt mycket. Så dem fick jag träffa;)




Höstlov och jag drog till Turkiet med Mina fina vänner Bella och Steffi




Sen var jag på halloween fest dagen innan jag fyllde 18 år.



Tre Smurfar!

Jag fyllde 18 hela år!!





Har träffat en massa vänner det här året. Bjuder på lite bland bilder från året också som jag inte vet när det var..