Trött mössan ja de e jag..

Halv ligger i soffan med syrran. Hon och jag har suttit och pratat lite skit. Känner att vi behöver det ibland. Det är dock inte varje dag vi pratar med varandra..


Frisörtekniken vart jobbigare än vad jag hade trott mig. Alla skulle färga och göra nått med gåret så jag sprang från schampoonering till schampoonering för att först i med färg och sen skölja alla. HAHA det var gow i salongen idag kan man säga. Sen klippte jag en början på en bobb på Gulli. Super nöjd vart jag!

Sen hade jag någolunda ont i mina ben.. Men jag kom från skolan typ 15 min över 3. Kom hem och jag åkte och handlade med pappa. Behövde ha en massa från affären så pappa betalar :D hah nä då!

Hem och fick super god middag. Sen åkte jag direkt till stallet. Basse var lite trött idag och det var han igår med. Undra om han har tagit jullov redan nu (?) Men tog det lite lugnt så han orkar morgon dagen med att prova sadlar. Vi åker till Mustang imorgon för att kolla om sadlarna ligger rätt. Det hoppas jag för just nu älskar jag mina sadlar :D Kanske behöver stoppa om dem lite grann. Eftersom att han har musklat sig så mycket. Sen blir det nog en lugn eftermiddag  :) Får se vad som hittas på :)


Kärlek från mig