Torsdag

Har precis kommit hem och fått i mig en kaffe. Har städat och donat och packat och fixat allt det sista. Lite som är kvar så klart men det tar jag snart.

Igår vart det en lite omtumlad dag. Ledsen, arg, besviken, skam och allt på samma gång kände jag. Det var som om jag åkte upp till rymden. Men när jag kom hem med Mikaela tog jag mig en öl och sen slocknade jag en stund på soffan. Sen hela kvällen packade jag och sen kolla jag på lite tv och mös.

Idag då, Åker snart till öjn till vänner och släkt. Massa frisör arbete blir det också bland all jul känsla. 5 klippningar, 1-2 slingningar. Så jag har och göra jag. Sen blir det nog julbak och mysa med släkten bara eller vet inte om jag kan kalla det släkt. Har ju ingen släkt. Men mormor och farmor och farbror som äntligen ska vara med, han jobbar alltid på julafton. Känns som om de kommer bli en bra jul.


Nej nu ska jag fixa det sista och sen blir det mot båten.

Syns på Öjn!