Söndag

Sitter i sängen och har äntligen fått andas ut lite. Hela helgen har vart full rulle men vart inte riktigt som jag hade tänkt mig :)


Igår var det nobel på morgonen. Vi fick vara i ett litet rum 24 st. Sen kom alla kunder och vi satte igång med Värme tänger och sen kom hårsprayen fram.. Vi stod i ett rum fullt med gas så trodde ett tag att jag skulle tuppa av. Men vi fick ta friskluft i intervaller då det inte var så mycket folk som skulle fixas. Gick super bra och vart riktigt nöjd med vissa frisyrer!!










bilderna tagna från Veronika. Bilderna är tagna på nobel dagen.




Snälla pappa kom och hämtade oss åkte hem och fick lite mat i magen. Sen fick jag skjuts av Petra till kompisarna. Hade en super trevlig kväll igår. Sen besämde vi oss för att gå ut dem timmarna som var kvar bara att vi kom inte längre än rondellen vid shell. Orkar inte berätta i detalj om vad som hände. Men vi/jag mår bra. Inget större. Sen så gick vi hem och vi satt och snacka ett tag innan vi alla gick och la oss. Sen vaknade inte vi förens vid 10 idag. Rekord länge för typ mig. Klev upp och sen tog jag mig hem efter ett tag. PLuggade lite körkort och sen klippt Willma. Åkte och red dressyr på Basse i Ridhuset och han höll på och skick av mig riktigt rijält idag när jag sa till han att arbeta lite mer :P hihi rätt kul när han blir så srg i bland. Blir dock bara bättre och bättre hela tiden. Så himla kul!

Sen drog jag mig upp till Sorunda för att se Uddens häst lucia show. Super kul och dock snäppet bättre en Ridskolan men jag hade dock förväntat mig lite mer av showen.. Sen skulle jag ta bussen men ingen buss dök upp så arga mamma fick hämta mig :P hih


Nu har jag precis duschat och ska hoppa i säng :)



God natt