mys Fisredag

Ska alldeless straxt sova. Har haft en mysig kväll med Mikaela och Petra.

Började med att jag bjöd mikaela på middag. Potatis gratäng med lövbiffs rolader. Riktigt gott. Sen åkte jag till stallet och red basse. Satte ihop ett kandar som jag haft isär för ett år sen som har legat på loftet från min förre häst. Men i dag fick Basse äran att bära det. Han tyckte det var super konstigt att ha två bett i munnen. Men började med att bara använda bridongen. Sen så red jag tillslut med lite mer stöd i stången. GUD vad fin han var. Han arbetade verkligen och han tyckte det nog var riktigt jobbigt. Eftersom att jag får tag på han så mycket mer med kandaret. Så ska nog inte rida med det så mycket så han har träningsverk upp till öronen. Ska nog rida med det någon gång i veckan eller så.




Kom hem och duschade sen kom Petra och hämta mig åkte till ica med Mikaela och köpte en massa snacks. Så vi har suttit framför Idol hela kvällen, Sen helenius hörna och lite så. Haft en lugn och härlig kväll med tanke på hur kvällen imorgon kommer se ut då jag ska jobba arslet av mig på Nobel. Ska bli super kul och är super glad över att jag fått den chansen!! Kommer säkert bli en stor lära också!

Nej nu ska jag luta mig tillbaka i sängen. God Natt