Is Christmas time

Sitter mitt i jul myset med familjen plus Farmor och Mormor.

Kom till ön runt halv 3 och var i Klinte runt 3 tiden. Packade in och så och han inte mer än packa upp och så innan jag var tvungen och åka och handla. Kom hem och började med middagen medans resten av familjen gjorde en massa annat. Middagen vart super god a la moa!

Nu sitter alla framför tv och bara slappar. Tror vi alla i min familj behöver det faktiskt.










Den här tiden på ön kommer jag göra en massa. Imorgon blir det den sista jul shoppingen med mamma och syrran. Sen ska jag även klippa imorgon eftermiddag.
Lördag är det ju julafton. Sen blir det nog lite fotografering med syster på den här härliga ön och i det fina vädret. Så kul när hon vill fota lite och helt otroligt att hon har med kameran med sig.
Så det lär bli lite bilder varje dag!


OxOx