Fredag.

Usel natt .. fy fan vad jag hatar det här. Legat och frysit ihjäl medans jag typ har drömt jätte konstiga drömmar och vaknat upp av att jag svättas(?). Legat på en jävla luft madrass för jag brukar tycka det är skönare och ligga på typ madrasser men icke! I natt ska jag sova i min egna säng!! Var för snäll mot syrran för hon fick sova i min säng. Mormor sover i hennes rum så hon fick sova här uppe. Jag är FÖR snäll jag.

Om 25 min åker vi mot Visby, Jag syrran mamma och mormor. Ska kolla lite julklappar eller jag och syrran har en kvar. Sen vid tre ska jag klippa Fam.Gustavsson,Mycket innan julafton. Nejdå,och göra en massa innan jag blir uttråkad och sitter och äter en massa, hahaha så typsikt mig! Tror jag ska lyckas hålla mig eftersom att jag har förändrats så mycket. För ett år sen var jag i Thai och det ända jag gjorde var att äta. Så sjuk vad man kan förändras och verkligen känna av olika saker.