Försa skoldagen på några dagar..

Dax för att ta mig till skolan idag. Inte vart där på hela veckan för att magen och för att en jävla tand har strulat. Men nu är allt fixat :)  Får se vad det är som jag har missat i skolan hoppas på att det inte är så mycket. Men om en vecka blir det lov och det är mycket som ska vara klart tills dess.

Idag får jag se vad som händer. Syrran rider Basse idag. Basse var super fin igår Red mycket galopp. Galopp på raksträckan i mitten på ridhuset så han inte bär sig på vägarna. Kan säga att han tyckte det var jobbigt och han måste bli mycket stadiare i galoppen. Men det vet jag om så det är ju bara att öva och öva :)  och ska få vila nu en längre tid från Lördag till någon dag där efter jul. Det behöver han verkligen.

Nej dax för att fixa iårdning mig för bussresan :)