Dagen det!

Gud dagen vart verkligen inte som jag trodde. Den vart mycket värre!

Morgon börjar med magkatarr. Ingen kör lektion men kunde ta mig till stationen och åkte till skolan. Magen verkte hela vägen till skolan och jag fattar inte ens varför jag åkte in :( .. Kom till skolan då vi skulle klippa herr. Våran lärare skulle visa på våran vaktmästare. Sen fick man klippa sina egna herrdockor. Dock har jag hunnit rätt långt med min docka så fick finslipa lite och sen har jag försökt att sitta ner så mycket som möjligt.

Fick våra omdömmen för det här året och så. Dock inte i alla änmen för min skola typ suger.. Lärarna är så himla slarviga. Tur att jag sköter mig i skolan. Dock hade jag fått IG på ett arbete som jag skickade in på höstlovet och hon satte betyget innan det.. Men det är ju tillrättat nu :)


Nej nu ska jag börja skära grönsaker. Blir taco till middag och självklart är det ju jag som ska göra allt..


Sen blir det plugga körkort och lite annat !

1 Rebecca:

skriven

Läs min blogg :)