be only a angel

Sitter i sängen och ska börja avsluta denna Måndag. Har vart "ledig" idag. Morgonen började med en körlektion på körskolan. Gick super bra och hoppas på att det nog var en av mina sisata lektioner så kan jag köra hemma resten av veckorna. Har gjort en massa hemma och fart och flängt över allt känns det som. Sen kom jag hem och tänkte precis börja baka. Nä då kommer Mag katarren fram igen så blir helt soff liggandes.

Fick knapt i mig någon middag. Sen åkte vi upp till min Mormor som fyller hela 77 år idag. Snart 80 år. Herregud. Men älskar min mormor och hon är den bästa om finns och jag hoppas att hon lever så länge som möjligt.

Sen åkte jag hem och la mig i sängen igen. Suttit och pluggat lite engelska och körkort nu på kvälls kvisten.


Imorgon blir jag ledig igen. Måste ta mig till Akuten imorgon för att kolla upp magen vad det är och få något utskrivet. Sen blir det mot tandläkaren eftersom att jag råka bita av en flisa av min tand i dag på dagen. Så jag har nästn rivit upp min tunga på grund av flisorna.. Super kul Tisdag jag får da... NÄÄ


God natt och ha en br dag imorgon :)





1 Rebecc:

skriven

Tack så mycket! Den kommer från Nelly :)