Äntligen

Känner äntligen att jag börjar komma igång med träning och kost. Fast tror inte det kommer hålla så länge. haha. Brukar blir så. Igår körde jag konditon på crosstrainingen och sen lite styrka. Idag körde jag typ en liknade maskin. Brände lite mer och körde lite längre idag. Mer uthållighet. Sen stretchade jag och mamma. Sen kör vi styrka imorgon med. Har ju ridigt lite idag också. Basse håller också på att komma i form. Nästa helg blir det hopp/mark träning på Runsten för Helena. Det var länge sen nu när hon såg han och det är ju sån skillnad.


Imorgon har jag en Kund halv 11. Sen blir det mot skärholmen för att köpa päls till min jacka som vart så efterlängtat hos mig och nu har jag pengar efter en massa sparande så imorgon åker jag mamma och Mikaela in för lite shopping. Ska även in och köpa Lailas bakbok som jag fick i julklapp av mina kusiner :)



PUSS