28 December

Oj vad denn dag har gått fort trots att jag ändå känner att den gått ytterst sakta..


Morgonen började med att jag vaknade runt 9 tiden. Pigg som en mört. Gick upp och drack en kopp kaffe sen drog jag mig mot Mikaela för att hämta lite saker. Riktigt skönt att komma ut på morgonen och ta sig lite friskluft innan man börjar dagen så här.

Jennifer kom och slingade henens hår. Var klar runt halv 1 tiden och hon vart nöjd. Jag vart också super nöjd och det är det som är huvudsaken. Sen började prodjektet. Att riva ur allt ur min lilla salong. Pappa och mamma har fått för sig att dem ska måla i bastu rummet alltså i min lilla salong. Så alt skulle bort och det visade sig att det var inte lite saker som jag hade där..

så nu har jag lite göra dessa dagarna. Pappa har målat på kvist grej som ska täcka vistarna på furun under det vita eftersom att allt ska bli vitt. Sen ska det grundmålas som ska göras imorgon 2 ggr. sen ska vanliga färgen på. Så det är lite och göra ;) I Like!!!

Jag och mamma har även vart på gymmet idag. Super skönt och känner verkligen hur lättad jag vart efter att gått dit. Ska försöka att ta mig dit hela veckan. Lär ha världen träningsverk imorgon...



Sen resten av kvällen har jag bara tagot det lugnt. Myst lite med Mikaela en snabbis och sen har jag bara legat hemma i soffan och pluggat en massa krökort. Gud jag blir så närvös eftersom att det snart smäller.





Imorgon blir det upp tidigt. Ska mot Gustavsberg till Kusinerna för lite julklappar. Innan det ska jag hinna till Farst för att köpa julklappar eller mamma står för dem. Sen blir det stall och gym och måla!


PUSS