25 December

Sovit på den dära jävla madrassen i natt med då syrran och jag har kommit över ens om att vi ska turas om. Tur att jag inte ens kommer sova i Klinte i natt.

Igår kväll tog jag en promenad med hunden. Mådde så illa efter all jävla mat. Ett helt under att jag kunde hålla mig från att kräkas. Men när jag kom till baka med hunden gick jag och mötte Tove och Gabriel. Så fortsatte vi hem mot Familjen Gustavsson. Drack några öl och hade super trevligt. Så skönt att man har dom så man bara kan komma bort. Och den familjen är speciel för dem får mig glad, det spelar ingen roll om jag är ledsen eller arg. ♥ Kärlek till er mina underbara vänner!


Sen drog jag mig hemmåt. Jonathan körde hem mig. Mådde lite konstig. En obehaglig känsla i i magen och skakig och lite full. Då jag fick reda på att en kille som många av mina vänner känner gick bort igår. Jag lider verkligen med dom. Jag vet vem han är och har träffat han några gånger men ingen jag känner så. Fattar inte varför livet ska vara så orättvist för vissa. Mina tankar går till alla anhöriga och nära och kära och till dig Anders.



Nu ska jag fixa och städa på rummet. Ser ut som helvete. Min syster skulle fota mig idag men det blir inget då jag verkligen inte hade någon lust och börja fixa mig på bara några minuter. Kände att vissa andra saker behöver bli utreda innan vi börjar med något annat.

Sen blir det fixa Toves hår. Hon och jag ska bara mysa och fika och så. Sen blir det mot min farbror som ska bjuda på middag innan jag drar in till stan för feta festen. WOP WOP !



LOVE