Nattens

Dax för mig att köra mot mitt slut. Dax för att sova. Klockan ringer 05.30 imorgon!

Morgonen och dagen har bestått av en massa skoj. Morgonen började med ett sjukhus besök. Tog en massa blod prover. Åkte mot skolan och hade samhälls kunskap. Sen var det mentorstid. Pratade lite om veckorna, lov och så. Sen drog vi oss ut för att träffa en student firma. Så nu är allt packat och klart. Student Skiva den 3 April! Kvällen har bestått av en massa träning. Kom hem och var vrååål hugrig. Så klart blir det tacopaj som jag typ avskyr. Tycker inte om degen runt så jag fick bestämma mig för att jag får göra mig en kaninmat talrik. Ska man bli söt som en kanin är det väl lika bra och äta som en kanin?

Sen somnade jag i ca. 1 timma och a får se om jag kan sova nu men det tror jag. Har gjort av med lite energi nu på träningen så tror jag kommer sova som en prinsessa!


 

1 tobbe:

skriven

får jag ge basse ett äpple när jag är i stallet nästa gång

2 Amanda

skriven

Ja det kan du få göra:)!