En mix av kännslor..

Jag har sån konstig känsla i magen.. Det ringer en klocka i huvudet om att det är dax att bli stor och vuxen nog och allt de här..

Jobb och tjäna egna pengar,
Körkort
Stora prodjekt i skolan
öva inför geställen och fram för allt delprovet i slutet på 3an
student och sen har man en fridtid som tar en väldigt stor plats. Jag vill inte pirutera bort något av det här. det gäller bara att göra allt i rätt form och få ihop alla pussel bitar. Men energin finns inte!! Det gör mig tårögd just nu och helt hysterisk!

Klockan ringer hela tiden varje dag och varje sekund tänker jag på det här. Jag vill, men allt känns som en stor förändring. Men ska man lika gärna göra en förändring kan jag lika gärna göra den stor och förjävlig och snabb. Inte för att jag tror att den kommer vara snabb och enkel..Men man kan ju alltid hoppas (?) 



Åh för arg för att tänka på sånt här.. Dax för sängen. Var bara tvungen och prata av mig. Imorgon är det vanlig skoltid som gäller. Klockan ringer 05.15. Sen är det prodjekt heeeela långa dagen!