Tisdag..

Hello. Ligger i sängen. Mamma tingar mig att plugga in för Engelska provet men det är väl lika bra .. ?

bilder från igår










Igår som sagt. Efter skolan drog vi oss till Horstull för att fixa oss lite. Sen drog vi direkt till resturangen, Barcelona Tapas Bar för att ta oss nått att dricka. Hade jätte trevligt och bra mat. Dess utom kunde jag beställa in alkohol också. Pluss i kanter för det tycker jag, hihi!! Sen halv 7 drog jag direkt till Solna med Bells och hennes polare. Stod i klacken alldra längstner och tror jag fick all bombrök i mig för när jag kom hem kände det som om jag hade all rök i halsen och var helt torr i halsen också :( Tror jag var hemma runt kvart i 1 och hade världens huvudverk.. Dock vaknade jag med huvudverk. Jag bestämde mig för att "skita" i skolan och bara åka in och hämta min data så Jag Mikaela och Jonte tog en tripp in till stan runt halv 12 tiden. Hämta Datan och åkte runt och hade lite trevligt :) Sen kom jag hem och gick och la mig igen. Var riktigt trött måste jag säga :( Men nu på igen ba. Plugga massa Engelska in för Engelska provet imorgon då ... BAjs PROV..