Tisdag.

CHA CHA BLOGGEN.

Full rulle idag med typ :) Skolan klockan 8 som vanligt. Började med lite förberedning inför morgon dagen då vi får besök imorgon av en massa nior. 106 st är inbjudna. Undrar verkligen hur våra lärare tänkte när vi är 23 elever :O och skickar ut inbjudan till 106 elever? Men men det ska bli riktigt spännande. Slutade dock tidigare och var hemma runt 10 över 1. La mig i soffan och slumrade in till halv 3. Tyckte det räckte, sen vart det till att laga middag efter lite stök och bök. Pappa har tagit sig till Danmark så jag fick äran att göra kycklingsallad till syrran och mamma. Riktigt gott vart det iaf. Dock är det ju bara jag och pappa som kan laga mat *stolt* Inte för att jag tycker att sallad är någon mat men det fick duga:)

Nu är jag hem kommen från stallet. Har haft stall möte och suttit och skritat hästen lite i mina älskade rosa gömmi stövlar. Nu väntar jag bara på kaffet. Sen blir det duchen och sen blir det sussa :)