MATCH måndag!




YEEEJ! Idag är det DERBY! Så taggad!!

Sitter nu i skolan och har praktiskt marknadsförning. Hon är bland dem konstigaste och virrigaste lärarna jag haft i hela min skolgång. Hon blandar ihop folk och säger fel saker. Och blandar ihop arbetet med andra och klasser huller och buller (?)

Sen är det så att Världens bästa Isabella fyller hela 18 år. Kommer ihåg när vi var små och sprayade perfym i sopptunnor, vi hoppade studsmatta, jag fick bellas bästa klackskor. Kommer ihåg att bella vart jätte sur. Men det var dock storlek 29 i skorna. Det var platå. Dom var röda :) Men iaf. Jag och bella har vart barndomskompisar sen vi var små. Var en av de ända vännerna jag hade på Gotland som var i min ålder. Men vi träffades inte så ofta efter att hennes päron skilldes. Men när jag börjar gymnasiet - 09 så dyker hon bara upp som en prinsessa i klassrummet. Helt sjukt att hon prickade samma klass och skola som mig. Man kan säga att vi har återförenats ;) haha. Jag älskar iaf Bella och hon står mig väldigt nära och det är alltid lika kul och prata om minnen!

Jag älskar dig sötan!



1 bellis:

skriven

åhh, vad du är söt gumman!

SKORNA VAR GRÅAAAA !!!! ...

Älskaryy