helg och good bye.

Sitter i skolan och har påbörjat mitt tal. Känns faktiskt riktigt bra att iaf ha börjat lite. Tycket att det är huvudsaken.
Nu ska jag snart smälla ihop datan och säja hejdå till den för denna dag och för dagen imorgon.. Ska ut och äta lunch med Bella och steffi snart. Vi ska ta oss till en china resturang som tydlingen ska vara jätte bra. Jätte trevligt ska de bli. Sen kommer William så vi får se vad jag och William ska hitta på. Det får vi se. Kommer nog komma hem rätt sent där av får datan sova över på Söder. Så får jag hämta den imorgon. För imorgon ska jag vara duktig och bygga lite saker i stallet. Steffi och Mikaela ska rida och jag ska ha lektion för dom. Jag vet inte hur det kommer sluta. Håller mest tummarna om att dem sitter kvar på hästarna när vi avslutar ridpasset. Sen drar jag Mikaela och Steffi till Lidingö för grillning och myser som man gör på en Valborg, Eller? ;)


Ha en trevlig helg!