dåligt med bloggande från mitt håll..

Det har lixom vart full rulle för mig hela dagen idag :)

Hade en jätte trevlig kväll tsm. med Steffi och Bella igår. Dock vart det lite depp modd. Men sånt kan man behöva ibland. Vi kröp ner i sängen runt halv 12 tiden och såg step up 3. Riktigt bra film! Somande som tre små ljus sen.

Klockan ringde sedan halv 11. Drog mig hemmåt för lite Zumba. Zumba är nått jag och syster bara har testat på uppe i hennes lilla rum. Nu var det på riktigt, Instruktörer som var proffs. http://www.zumbatwinz.se/

Efter det drog jag till stallet. Red pollehesten och packa och dona lite inför imorgon. Imorgon bär det av på årets första terrängträning!! Kom hem och det var skönt att komma hem till huset och det visar sig att man var helt själv hemma. Ringde mikaela och frågade om hon ville äta middag med mig. Men ist, vart man bjuden på middag hos henne och hennes familj. Vilken lyx. Grillat och glass och massa gott. Jag och mikaela drog sedan hem till mig och myste lite innan vi vräkte i oss skorpor framför Big Brother!



Nu ska det sussas!