tog ledigt idag p.g.a...

Ja nu kommer den långa historian om gårdagen eller nattens bravader.

Det började med att vi lämnade Visby i storm. Tröck i mig en åksjuketablett så jag fick mig en gratis fylla nästan. The last song gick på båten. Och det börjar gung något hemskt. Tillslut efter filmen reser jag mig upp för att ta en promenad till Bella och Steffi dom sitter helt likbleka och försöker göra nått. Men jag roade dom lite. Sen plingar det till i högtalarna. Då talar dom om att vi måste vända runt båten för det är några idioter som har lossar livbåtarna. Så dom skulle försöka att hämta upp dom. Men dom snurrade runt och det gick inte.

Så vi får köra in i land med 13 Knop Ist för 25 Knop. För att det fortfarande hängde en livbåt längs båten och dom ville inte tappa den ifall vi skulle behöva den. Så båten var ca. 1,5 timma försenad. Fy vad arg jag var igår!

Så därför är jag hemma idag. Kom inte i sängs fören vid 1 inatt.

Puss