lättnad



Nu har jag hållt igång med träningen i en vecka och jag börjar redan känna en skillnad. Har ätigt bättre och rört på mig. Det känns bra i kroppen men på utsidan känns jag som ett rivjärn (?)
Känner mig som en tjurig gris men vrf det vet jag inte just nu!  

Men iaf. Var och tränade idag och fan vad Milfar det var. På Friskis och Svettis brukar det vara gammla feta pentionärer. Men tror fan hollywood fruarna har tagit över för mycket.. Till och med min mamma vill bleka håret ljusare , går med i klackskor och tränar och vill se ut som dom gör i Sex And The City (?) 40 års kris...

BTW! Vad kan man köpa till sin Älskade Mamma när hon fyller 40 år?  Tycker riktigt synd om min mamma som nu hade tänkt sig värsta festen nu jätte länge och nu kan ingen komma .. Så nu vill jag ge henne något specielt ♥

Nej nu ska jag hoppa i duschen och mysa framför datan :) Puss

1 Fanny:

skriven

LYCKAT SYRRAN, det var nästan att du kunde vara anonym asså ;D du är också söt :D <3