god morgon mina solstålar

Ja vädret är inte så roligt idag. Det regnar och är mulet. Jag är dock uppe alldeless för tidigt. Men just nu så är mitt liv så här. Jag måste nämligen äta nått till morgon tabletten och efter att jag har ätigt så kan jag fan intge somna om så nu sitter man ju här :(

Tror jag ska ta och städa och fixa lite här hemma idag. Sen ska jag duscha och fixa mig lite. Blir middag hos Mormor idag. Vi har ju inget KÖK längre :O Pappa började riva det i fredags så nu finns det vara en fungerande micro och en ny bänkskiva(y)

Aja får se om jag hittar på nått annats att blogga om sen när jag får tråkigt :P



Fy fan vad gott!


PUSS

1 steffi:

skriven

vad ska ni göra med ert fina kök ! :O <3

2 Fanny

skriven

lite stavfel här och där menmen, det är bra med uppdateringen syster ;)