god morgon

Sitter nu i skolan och har praktiskt marknads service. Så kan passa på att skriva om lördagen och söndagen.

Var som sagt på Folkrace i Haninge med Petra och Co. Var skit kul att kolla och träffa litefolk också. Sen kom vi hem och Bellsa och Steffi kom till mig. Möt framför Teven lite och sen så drog vi till Mikaelah för några glas Gladerdricka. Drog sedan vidare till Petra. Träffade lite folk och sen drog vi vidare. Träffade på Bells och alla mina gamla vänner efter det. Sen vart det hemgång runt 2 tiden. Bella hade redan gått hem runt 12 tiden för hon var jätte trött hihih.





















Dagen efter Vaknade vi rätt tidigt. Käkade lite och Bella och Steffi drog hem. Jag bestämde mig för att åka till Örebro till Lag-SM i fälttävlan. Skit kul att få träffa alla. Dåde mitt gammla lag, konkuretnter och skåne bona.

Kom hem runt 8 tiden och gick ut för en Powewalk med Bells. Var rätt skönt ute, sen var det dax för sängen.


Nej nu är det dax för mig att köra igång praktiskt marknads service :) 

Puss och Kram  


1 Sverrezara:

skriven

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.