blandade känslor fortfarande ..

Det var länge sen man kände en sådan klump inom hela mig. Svårt att förstå allt och förknippa allt med vad som har hänt och ändå försöka att ställa upp som en varm och kärleksfull människa till alla andra. Kan man tänka sig vilket farshinerat djur vi faktiskt är..

Idag var jag i skolan och det var såklart inte min dag. Allt gick bara år helvete. Så jag och Petra åkte sedan hem för att åka lite Epa och göra en massa ärenden. Träffa lite drabbade människor och har även köpt paket till min älskade mamma eftersom det inte är någon som knapt kommer fira henne.

Har bnestämt mig för att tillbringa kvällen och natten med en god vän. Hon som alltid har vart vid min sida sen jag föddes elelr rättare sakt jag var nog vid din sida först ;) Två vänner som har det lite till och från idag ska få glömma allt och ska bara få tänka på den saknade personen.

Det är svårt att förklara hur man mår. Allt är som uppochner vänd kaffebryggare, (ingen aning vad jag menar med kaffebryggare).

Skrive sen när man tagit luft och får orken :)