Hur kommer det sig (?)

Hur kommer det sig att jag alltid blir sent på Måndag kvällarna ? Jo, jag tränar 20.20-21.20 ... Härlig tid det,

Aja jag ska skynda mig så jag kommer i säng någon gång. Kom hem rätt sent idag eftersom att jag går till halv 4 på Måndagarna. Första gången jag var i skolan på en Måndag på riktigt länge kan jag säga. Men men tycker det gikc rätt bra ändå. Kom hem och körde ihop middag till familja. Det vart tacos a lá Amanda (y) Härligt gott vart det. Sen drog jag fort som ögat till stallet för att fiax och dona lite. Dock han jag inte med allt så skulle behöva åka ner någon dag innan helgen om nu helgen blir som den är planerad... Annars blir Manda ledsen!!

Träningen gick iaf bättre enligt tränaren. Eftersom att jag själv aldrig ör nöjd. Typsikt mig. Blir så förbannad på mig själv att jag ska vara så envis, men men.

Nu sitter här och ska slänga mig i duschen en snabbis och sen ZZZZZZZzzzzzzzzzzz...