tråk med BELLA

Nu är jag redan klar med engelskan och Jag ocgh bella sitter och flummar lite eller snarare hon är lite muppig idag tror jag :D haha det jag fortfarande hela tiden tänker på är att jag och Bella har vart barndoms kompisar. Vi har ärvt kläder av henne eller snarare jag tog hennes bästa plattå skor i st.29 kommer jag ihåg och jag kommer ihåg hur vi sprayade parfym i sopptunnarna hos min pappa och på leffes das. Och alla missommar och valborgs och nyår vi har firat tillsammans. HAHA Sen har vi inte träffat varandra på drygt 5 år och sen av en slump plopapr du upp i samma klass och i samma skola :O HAHA det är lite roligt tycker jag. Fått tillbaka min kära barndoms vän! Och mer minnen kommer skapas!

Klicka på texten för att komma till hennes blogg :D 

Här kommer en bild på muppen!



Så jävla mycket hetare än vad jag är :( ♥

 

1 Bella:

skriven

vadå het?:O duu är hetas heting ! jag är också otroligt glad för att vi träffats igen! allt som vi gjort är ett minne och allt som vi gör nu är minnen för livet! jag älskar slumpen! vi är liksom ment to be :D<3