Tisdag 11 Maj

Hello mina blogg läsare!

Sitter och pluggar på Naturkunskaps provet som är om 49 minuter.. Känner att jag är förberädd i god tid, NJA!! Tror det kommer gå rätt bra ändå (y) Dagen har väll gått bra. Har suttigt och pratat om gesäll prov hela första lektionen. ÄR sjukt trött. Har inte sovit än blund i natt. Att min lilla prinsessa kan väna upp och ner på mitt liv det var bra gjort ♥

Mossan är ju fortfarande kvar på sjukhuset och hennes tillstånd är inte bättre men jag är så glad över att hon faktiskt får komma hem idag. Hon ska få bo hemma nu i några månader. Box vila i en vecka och sen sjukhage. Sen är det åter besök och om det inte blivigt någon förbättring så får vi se hur det blir. Jag är bara så jväla glad över att hon kommer hem idag :) ♥ Nej nu måste jag fortsätta kämpa lite i skolan. Ha en bra dag suckers så skriver jag sen !