tillbaka

Japp, ärligt talat så vart det inte så mycket bloggande under helgen. Har vart full rulle under hela helgen. Men roligt har jag haft men trött dock.
I lördags kom ju Bella och steffi till oss för att grilla lite. Jag och Bella fick för oss bara någon sjuk ideé i Fredags att vi skulle grilla bara vi och mysa men det gjorde hon rätt i :) haha
Trevligt var det och kom inte i sängs förens vid 04.45 på morgonen :O Bra jobbat.. Och vaknade runt 8 på morgonen. Nästan 4 tammar!! Vaknade och gav oss nre för att äta lite pizza till frulle och sen vart det hamnen med lite glass och sen drog vi oss hemåt för att mysa lite. Bella och steffi drog väll med tåget. Och sen vart det bara lite städning. Vi var rätt städade i alla fall. Sen under kvällen kollade jag Göta Kanal 3 och det får faktiskt en diss, för den var inte alls lika bra som dom andra :( Jätte tråkigt.  Sen åke jag ner i sängen runt halv 12. Nyduschad och fräsch (Y)

Idag har dagen vart bra men väldigt seeg och trött. Hade egen hårvård idag på schemat och det menas med att vi får göra nästan vad vi vill på varandra som en avslutning eftersom det var sista frisörtekniken idag :'( Så jag färgae ögonbrynen och Sedan klippte jag Petra. Lite toppar och uppklippt som vanligt :) haha Vart bättre efter att Petra fått ett litet utbrott på mig... (haha) Sen vart skoldagen slut pga att idrottsläraren vart sjuk :( Vi som skulle dansat idag! ATTANS
Så nu ska jag hjälpa syrran lite med Svenskaläxan och sen gå och sussa en stund :) Kan behövas :)

PUSS I JUMSKEN ♥