Till min fru :)

Tjena tjena alla bloggläsare, tänkte skriva ett litet inlägg till min söta lilla fru amanda.
Amanda är en person som jag har känt i hela mitt liv nästan, det började med att vi gick på samma kyrkis som barn och sedan fortsatte det med att vi gick i samma klass i grundskolan och vi hade det jämt lika roligt tillsammmans. Såklart så har vi bråkat lite då och då men alltid har vi blivit sams efter ett tag.
Minnerna med henne är oförglömskbara som tex. första gången vi träffades, jag satt för mig själv och lekte i dockhuset och amanda hade ingenting att göra så hon gick till "fröken" och frågade vad hon skulle göra och sa att hon skulle gå och leka med mig. Ett annat minna var att jag hade en rosa barbie väska och hon hade en lila troll väska men hon ville jämt ha en likadan som jag hade.

Vi dansade också i samma dansgrupp som lite äldre och när man kollar på gamla bilder så ser man hur kul vi hade och amanda är så söt som liten, gulligaste bilden jag har på henne hemma i ett album är när vi har blivit målade i ansiktet med ansiktsmålning som katter inför en föreställning. Hon hade en brun kattdräkt och jag en lite gråaktig dräkt, lite svårt att förklara när ni inte ser hur bilden ser ut men hon var iaf hur jävla söt som helst, en kort liten sötnos. Min sötnos !!

Idag är det jag och amanda fortfarande, vi går i samma klass på gymnasiet. Som ni kanske vet så går vi frisörlinjen på John Bauer. Amanda är grym på att klippa och fixa en grym festfrisyr så hon brukar ofta få fixa mig i håret och jag blir jämt nöjd med vad hon gör.
Som sagt hon är en underbar person, som man jämt har kul tsm med!

Men iaf amanda är en person som alltid kommer finnas i mitt hjärta och jag hoppas att det alltid kommer vara hon och jag föralltid!!
Älskar dej hjärtat, du är grym !! // din Petra <3<3