söndag

Hello suckers.

Helgen vart dock inte som jag trodde. kom hem lite tidigare igår pga att tävlingen gick år helvete rent och sagt. Så gårdagen tillbringade jag hemma hos Mikaelah. Kollade lite tv och myste och hamnade i söng rätt tidigt. Fan vad trött jag var. Idag har jag bara myst runt lite med min fru. Hon kom hem hit och åt lite vofflor som vart över och sen drog vi mot petra för att släppa ut faran på vägen, WIHO. Åkte upp till gröndal (10m) Var dansbassar där idag som Ösmo barn höll i och som ni vet så har jag själv vart medlämm och dansat på Ösmo barn i hela 8 år. Träffade så klart en massa bekanta och det var nog mest : Men åååååhhhhhhh HEJ:D Jag känner knappt igen dig.HaHa det var det jag nästan bara fick höra idag men det var lite kul.



Men nu är jag hemma och ska göra mig en god sallad till middagen. Sen är det bara att mysa ner sig i soffan. Blir nog lite skönhets saker för mig sjäälv idag en sån här söndag.

Bjuder på en film från streeten idag. Men dock inte den bästa.