natti bloggen i mitt stressande

Ja nu är jag lite smått stressad :O Var ju och tränade och det var grymt jobbigt och jag lyckades sträcka baklårs muskeln (?) Sjukt ont har jag i alla fall. Så jag ska nog försöka att träna så ofta som möjligt. Kärringarna som var över 80 var nog bättre på det dära en mig men om någon vecka då jävlar kommar jag igen!! Sen vart det mot solariumet för att sola vart en liten förbättring i alla fall :D Sen vart det hem och mötte Petra. Pratade och myste ute lite med henne. Sånt man behöver göra ibland. Skönt att få komma ut och trorode att sträckningen skulle bli lite bättre av att gå lite lugnt. Men ice!

Nu är jag i alla fall hemma och jag vill bara lägga mig i sängen och sova nu. Men Nej. Klockan är bara 10 och jag ska hinna duscha och fräscha upp mig. Jag ska packa inför morgondagen (DANS) och sen är det ju idrotts prov imorgon så måste plugga plugga .. Tror jag hoppar över att sova idag :( ...

Ha en trevlig natt och sov gott mina vänner ♥