Min Lilla älskade Prinsessa ♥

Jag vet knapt vad jag ska säga eller vart jag ska ta vägen. Du har funnits för mig i två år nu och idag lämnar du mig för gått . Det känns inte rättvist. Att just det här händer oss gumman, de ska egentligen inte hända. Alla våra minnen tillsammans. Två tysklands resor, massa fälttävlan med ett glatt humör. SM som vi nog båda tyckte var det roligast av allt. Men ingen slår nog du och jag står tillsammans i startfållan och ska ut och göra det bästa i skogen (y) Det är ju som hittat det där gumman ♥ Jag hoppas du får det bäst och du vet att jag alltid kommer att tänka på dig. Du kommer alltid finns där inne och det vet du!

Ha Det Bäst Min Prinsess. Du Slår Inget ♥



Bollnäs Fälttävlan 2009, 2a ♥



Botkyrka Dressyr La:1 DIV.2, 3a



Dressyr tävling och du och jag tog segern ♥



Och som alltid så ska du blunda på alla kort, de är lixom du !

Hopptävling 2010



Mitt lilla mystroll!



vackarste prinsessan

 




Konsentration och taggning!!



Hoppträning för 3 veckor sen ♥



Saknar redan min Prinsessa ♥


1 Lillan:

skriven

Hej på er! Usch vad tråkigt för er alla... Vi tänker på er!!!!

2 My - bloggen om dressyr

skriven

Skickar många tankar och styrkekramar!