Lördag lixom (?)

Shit :O Sitter hemma och det är lixom lördag, Men ibland kanske man brhöver vara hemma på någon helg bara så där (?) Man kanske måste andas och ta lite nya andetag för att påbörja ett nytt liv eftersom att det hänt så mycket på sista tiden. Tycker nog att det kan vara bra. Men som sagt. Fortfarande helt tagen av den mysiga kvällen som vi flickor hade igår!! Tack änu en gång ♥

Idag vart det som sagt bara lite lugna saker. Hämtade dock aldrig ut packet eftersom jag var för seg i morsse, hehe (det han stänga) Fixade iårdning mig och drog ner i hamnen med en god vän. Hade det riktigt mysigt. Sen bar det hemåt igen. Hjälpa mamma med att måla lite nere hos mig i källaren i min lilla "korridår" *stavning* Sen har jag bara ligat och slappat i sängen. Var ute och snackade lite med Petra och Björn ett tag också :) Men nu är det bara en massa städning på listan som står. Men orken finns inte där tror jag.. HUM ..
Tror jag ska mysa ner mig i sängen med Vecko revyn!

HA En Trevlig Kväll Alli Hoppa :) !

PUSSSS