Godmorgon

Denna natt har vart väldigt konstig för min del "/ Började med att jag aldrig kunde somna igår.. Jag har haft någon konstig känsla i kroppen. Tankarna har snurrat något fruktasvärt .. Så ,ycket sömn har det inte blivit i natt. Och så var jag så här TOK pigg i morse också (?) Förstår inte. Det var länge sen man var så eller så var det säkert min kropp som inte var så jävla sugen på att sova denna natten (?)

Ska snart bege mig mot bussen. Ser ut att bli en varm dag i dag så det är linne och en jeans jacka som är på idag. Det är frisörteknik idag och sen teori i idrott så jag lär nog sluta lite tidigare (Y) Men har trots ett arbete som vi ska försöka göra klart idag så vi får sovmorgon imorgon .. Så får se hur det blir!

Nej nu måste jag gå och packa lite :) Ha en Trevlig dag!




ett år sen! haha