God natt bloggen

Nu ligger jag i sängen och har precis komit hem! Jag har verkligen fart fram och tillbaka från olika ställen idag men fråga mig inte varför. Det hela började med att Petra och Björn kom hem till mig och skrämde skiten ur mig :O Vi rullade sedan hem till Björns kompis. Satt där ett tag och myste innan vi drog mot bowlingen. När jag väl kom till bowling mötte jag en massa roliga vänner men jag bestämde mig för att dra till festen på toppstigen en snabbis :) H A H A vilken patetisk fest det var nog mer en gråt, spy och bäck och en massa tjaffs, mer än var det var RÖJFEST (?) Jaja efter en timma ungefär drog jag tillbaka till bowling hallen och hängde där ist. Trevligt det med kan jag säga :)

Nej nu ska jag nog ta tag i mina små ögonlock och slutna dom. Kan ju vara skön ibland ♥