full rulle hela dagen ..

Ja nu sitter jag äntligen ner. Har precis fått i mig jätte god mat (y) Hela dagen har väll vart bra.. Började med att jag vaknade med världens jävla huvudverk :O? Gick upp och fick lite frulle i magen och proppade i mig tabletter och sen satte jag igång med att hjälpa pappa. Har som sagt hjälpt han hela dagen nästan. Jag åkte ner med en vän till stallet. Kom ner och Mossan fasnade i boxen så jag och Clara och Petra stor och drog runt henne. Inte så lätt med en ponny på 500 KG... Hon fick lite krapsår och vart väldigt stressad så hon fick lunga ner sig lite innan vi fick spruta lite i ögat på henne :) Ursch stackars vännen som stod där och bara tittade och höll på att springa hem :) hihi Sen efter stallet har jag bara hållt på här hemma och fixat och donat hela dagen. Riktigt nöjd med mig själv :)

Så nu ska jag bara fixa iårdning mig och träffa Petra, får se vad vi hittar på.

PUSS