Söndag 28 Mars.

Sitter i sägen nu och kom nyss hem från Victor. Är sjukt trött dåsömnen bara vart på 4½ timma "/ Kom hem halv 4 i natt. Var väll helt okej på "festen" men det kunde vart bättre. Vissa av folket där har jag svårt för men inget jag orkar bry mig om där och hålla på och skapa en massa komflikter. Det är bara så onödigt. Låter det vara. Jag lever mitt och dom lever sitt. Thats it. Vaknade i morsse och fick i mig en skorpa sen drog jag mot stan för att kolla lite häst prylar nu innan jag drar på Söndag. Sen vart det hem till stallet. Red en mysig sväng i skogen och sen till stallet för att packa lite. Lika bra och börja i tid för har ingen lust att glömma nått. Sen åkte jag hem för att fräscha upp mig lite för kvällen. Sen händer det olyckliga. Som sagt så har jag inte vart och tränat min höft på över en månad och nu är den i fulla smärtor. Jag hoppar nu på kryckor IGEN (y) Fan vad jag hatar det här!! Att det aldrig kan ta och bli bättre (?) Fick i mig god middag mot kvällen. Petra och Bellsan klampar in och drar ut mig. Pratar lite om allt möjligt. Sen hoppade vi mot Victor. Tog sin lilla tid med det gick bra. Kollade på falk och bara tog det lugnt. Sen hemåt, min sköna säng ropade. Men nu är jag här i sängen igen :D Ska fixa i årdning mig för natten och ska sova min sköna säng. Hoppas jag kan sova i natt och slippa smärtan. Största önskan just nu!




Det var gammla tider det, 2008 !