stress

Ja nu har jag städat allt det sista med min syster yster. Det var inte så farligt men lite små plock är det alltid. Så nu sitter jag bara och väntar på att de ska komma hem.. Min dag har i alla fall vart fantastiskt rolig. Mycket skratt och glada miner och sån gillar jag, tummen upp. Hittade iaf rätt så mycket. Både lite till mig själv och hästen och sånt gillar jag också! Kom hem till stallet vid kvart i 5 tiden. Jag och Briving red ut rätt så fort för att hinna med allt men allt gick bra:) Sen vart det hemmåt. Har fasnat framför outsiders unga mammor. Sjukt läskigt vad unga dom är. Ena vart gravid när hon var 13 år :O Sjukt intresant att se på över huvud taget. Får se hur det slutar (y)

Nej nu ska jag förstätta och se på det och sen blir det till att hoppa i duschen :) Puss hej!