snart drar jag, bye






Ja, Nu ska jag snart sätta igång med packningen :D Drar ju i över morgon. Sjukt laddad för det kommer bli så jävla kul och skönt att bara få komma bort och få tänka och bara ha kul! Dagen på jobbet har gått bra. Har vart en trevlig dag. Har vart en riktigt bra dag i dag tycker jag. Jag har orkat med allt och de e ju så när man får göra roliga saker då går det helt plötsligt jätte bra och man bli intresserad. BellsaN kom in en snabbis och sa hej också mitt i färgningen men det var trevligt. Sen till slut kom jag hem efter en trevlig dag. Fick i mig lite mat i magen. Mamma är väldigt sjuk och syster lika lat som vanligt så jag fick göra lite middag här hemma i huset. Vart allt möjligt. Lite rester och de nu när pappa inte är hemma. Det är lixom ingen ide och göra nått nytt när vi åker på torsdag. Jag är smart idag (y) Sen upp på vinden för att hämta resväskan Och tro det eller ej så hittar jag det som jag har tjatat om i typ 100 år. Jo, HÖGTALARE till datorn. Tror ni jag vart glad eller. Nej överlycklig fan!! Fan nu kan jag också poppa massa hög musik i rummet :D !! Så nu blir det packa i bra och topp hög musik, bye