slut på lov..

Ja nu är lovet snart slut och jag börjar mina härliga veckor p♥å salong Hårfin här i Nynäshamn. Ska bli så otroligt skönt. Börjar 10 varje dag. Slut på att gå upp halv 6, Skita i frullen och sova på bussen. Det är nog det skönaste med praktiken, att man slipper det. Men sen är det ju inte lika kul att man inte får träffa vännerna :'( Kommer sakna er ♥

Vad har jag gjort i dag då(?) Inte så mycket. Käkade lite frulle och begav mig ut på en långpromenad med Tove. Sen åkte jag mot stallet. Fixade allt och red och så. Kom hem och jag och Tove har bara gottat oss med massa snacks och snack. Så nu blir det lite mys framför tv. Tove håller på och fixar sig lite. Hon ska snart åka hem med båten och jag ska ta tag i mitt liv och gå ut och röra lite på mig. Petra kommer förbi också någon gång tror jag. Sen åker jag nog ut en sväng med Bells och Jens. Blir ingen Friskis och Svettis för mig ikväll heller. Det var tydligen inte någon som skulle dit "/... 

1 Imreelsa:

skriven

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.