Sista jobb dagen över.

Ja, Kom hem för ett tag sen. Fick sluta lite tidigare som jag sa. Var rätt så lugnt + att det var tre till som var där idag. Så det fanns inte så mycket och göra. Vart bjuden på lunch i dag. Super gott på Lydia och jag känner att jag fortfarande är helt proppmätt. Sen tillbaka till salongen för att färga mammas hår. Vart super fint och jag vart riktigt stolt över mig själv att det vart så bra! Sen var dagen slut som sagt… Fick nästan en liten tår i ögat där.. För att vi skulle sluta. Skulle kunna vart kvar jag. Fick också lite presenter och så. Jätte snällt!! Har verkligen vart toppen där och jag kommer nog dit i tvåan också kan jag säga. Nej nu ska jag försöka att få i lite middag i min mätta mage och åka till stallet. Blir nog en sen kväll där men hoppas på att vara hemma till 20.00. Om jag kommer hem tidigare kanske jag kan lova en bild på håret och svara på lite frågor, mm! Ha en trevlig Fredag i det ohärliga vädret..