När en dörr stängs, öppnas en annan...

Nu blir det mys i sängen med BellsaN. Får sällis i natt. Vilken tur jag har ibland.

Rubriken säger mycket men jag vet inte hur jag ska förklara.

Träningen gick jätte bra. Kände att mina bröstmuskler fick lite träning igår. Sen visade det sig att passet idag var lite hårdare en vad det var igår. Men det gjorde inget. Vart lite jobbigt bara, haha. Sen vart det hem för att duscha och Bells kom precis till Andra Avenyn men hon hade ju redan sätt det så det var bara spännande för mig just då. Sen vart det ut på en liten kvälls promenad innan vi ska sussa. Men nu blir det 17 again. Har typ sätt filmen 1000 gånger men det gör inget. Ska sätta på tandsmycke på Bells och mig innan vi ska sussa. Så se upp imorgon för imorgon kommer våra tänder skina ;) God natt mina älskade läsare och ta hand om er ♥

Glöm inte mössan
för då blir ni sjuka
Och blir nu sjuka
får ni ont i halsen
får ni ont i halsen
den börjar att viska
Den som viskar den ljuger
Den som ljuger hamnar i fängelset
Den som hamnar i fängelset dör.
Så glöm för fan inte mössan!