Måndag 22/3

Mår illa som fan "/ Kan inte bli värre. Sen jag var på sjukhuset och fick en spray i näsan som bedövade näsan. Sen dess har jag haft ont i huvudet och mått illa.. Gick i alla fall bra där. Nu är det bara mina egna beslut om jag själv tycker att jag ska opereras eller inte. Men jag får se om jag blir någe mer sjuk. Blir jag det så opereras jag. Efter sjukhuset åkte jag med till pappas jobb. La mig i massage stolen i 20 minuter och slutade med att jag somnade. Så pappa kom in och väckte mig när vi skulle åka hem, haha. Så nu är jag hemma med världens huvudverk som inte gått över. Både druckit en massa vatten och ätigt och vad mer ska man behöva göra (?) Blev i alla fall inge stall för mig. Tvingade dit syster som var snäll och gjorde det ♥ tack! Nu blir det bara mys framför teven med min kära mamma. Vi båda ligger här helt döda men vi hoppas att vi blir friska snart ♥ Trevlig kväll.



skolavslutningen 2009 ♥