Lördag 27 Mars

Hej min läsare. Bad update har det blivit nu men jag har inte haft tiden kan jag på stå. Full rulle nu.. Sitter hos min syster nu och skriver blogg. Känner oss lite ensamma, så vi håller oss tillsammans. Resten av familjen är på 40 års fest så vi ska snart sätta igång med middagen och sen får vi se vad som händer. Tror det inte blir någon rolig kväll men man kan ju alltid hoppas.

Igår åkte jag hem från skolan och åkte till stallet rätt sent för det var ändå inte ledigt i ridhuset förens vid 7. Så det fick bli en mysig fredags kväll i stallet. När jag precis har ridit klart fick jag ett mess av Bella och hon sa att hon var i Nynäs med Steffi:O Tror ni att jag vart chockad eller (?) JA, som fan men mycket glad vart jag. Hon och Stephanie hade bestämt för att överaska mig och Petra lite. Så jag tillbringade den härliga kvällen med Bella Steffi och Petra och en hemlig beundrare. Träffade även massa gammla goda vänner så det var trevligt det. Efter en stund så drog jag och Petra hemåt mot mig. La oss i sängen och jag somnade väll rätt så snabbt efter att Petra drog vid halv ett.

Nej nu ska jag nog ta tag i att laga lite mat tror jag. Blir nog fläskfile och någon slgs potatis. Tror det blir någon hemmagjord klyft potatis. Mumms!