hjälp ?!¿#&%

Ja, nu är det så att mitt hår ska få sig en ny färg. Men frågan är vilken. Därför vill jag ha hjälp. Alla måste hjälpa mig nu så släng in en kommentar och säg vad du tycker. Blir väldigt glad då ♥



1. Blondare



2. Mellan brun (alltså lite mörkare än vad jag har nu)



3. Lite mer mot det röda hållet?



4. Mörkbrunt


Så nu vill jag ha en massa hjälp ! Tack :D


1 Mikaela:

skriven

Tycker du ska pröva blont :D

Det går ju alltid att färga tillbaka om de blir hel konstigt men pröva de, man måste ju de nån gång :)

3 Amanda Emmy, Påå:

skriven

hahahah okej, det lutar lästan mot det men jag vill inte ha hel blont kanske lite mörk blonda slingor i så det inte blir så barbie aktigt :D

5 bells:

skriven

mot de rödare hållet håller jag på :D

2 Mikaela

skriven

Blond :D :D :D

4 bella

skriven

jag tycker du skall satsa på blont med tanke på att de snart är sommar och håret bleks.. mörkt hår blir så tråkigt efter sommaren.. :)

6 jossan

skriven

¨testa blondt, lovar att det skulle se toppen ut! :)