hem kommen från semester IGEN!

Nu är jag hemma igen. Åkte med 5 tåget i natt/morse.. Jag och Petra med full skidutrustning, skidglajor i högst hugg på huvudet och hög musik på tåget. Folk måste tyckt att va var dumma i huvudet men det var vi för, in åt helvetet vad trötta vi var. Kom till Liljeholmen. In på Donken för att möta upp Bella och Steffi. Sen mot bussen. Det hela börjar med att vännen Julia försover sig och allt blir i en stor panik. Petra och jag tvingas av nått slag byta buss till en annan buss så vi fick sitta utan bella och Steffi. Sen hoppade Julia på vid Uppsala då hon hade hunnit komma ikap med bil. Tur det! Sen var det mot Kungsberget! Full rulle i backarna och denna gång vart det en massa hopp ;) Kommer ut en parodi film efter Måns,( Mind Less) film. Kommer kanske ut någon film på mig och det kommer självklart en massa bilder också. Men det gör det imorgon för är sjukt trött och vill sova! God natt mina älskade vänner livet leker för mycket nu (y)