Go´kväll

Sitter som vanligt i min säng och funderar på det nya inlägget som ska in i bloggen. Kan man tänka sig att det alltid är så när man sätter sig i sängen med datan (?) ...

Jobbet idag gick fruktansvärt bra. Fick fin besök av min lärare från skolan. Vart en massa snack dom vanligt. Sen har det bara varit otroligt lugnt på salongen. Fick slinga Susannes hår idag också. Jätte roligt det med. Sen är det min tur på Onsdag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Antingen brunt eller lite mer mot det blonda hållet så jag får se hur det blir. Riktigt spännande :D Sen kom jag hem och mot stallet. Gick super idag och tyckte min ponny var alldeles för tjurig idag "/ Är så när dom ska hålla på och fälla en massa hår.. TUR att det inte är så på oss!

Nej nu ska jag hoppa i duschen och göra mig lite fräsch med ansikts peeling. Tycker att det behövs nu när mitt ansikte börjar bli lite mer som ett ansikte, hihi. Har ju inte vart en vacker syn direkt!


1 Zandra med Z:

skriven

åh! Vilken peeling använder du? Känner att jag inte har hittat en bra.. Du kanske kan tipsa om en bra?